• předměty v bloku C

    11 úno 22:04

    Nechápu, že předměty které jsou vhodné ke státnicím jsou dané ve výběrovém bloku C. Mohli by být dané v bloku B, v C je nikdo nehledá, tam spíše hledám rozšiřující.
  • získané informace

    7 úno 05:10

    Na TF studuji sociální práci, tento obor je pojímán velice ze široka a my jsme částeční odborníci na všechno a ve finálne na nic. Když přijdu na praxi, tak z praktických dovedností vůbec nic a za těch pár hodin, které máme mít odchozených není šance zorientovat se v oboru. Myslím si, že je kladen až příliž velký nárok a důraz na FILOSOFICKÉ a ETICKÉ předměty. Uvítala bych více praktických informací, například jak pracovat (nebo alespoň nějakou konkrétní orientaci v individuálních zařízeních) v nízkoprahu, na OSPODU, V DPS, DD a podobně -toto se vlastně dovídáme pouze ze semináře praxe, což je podle mého názoru nedostačující.
  • Nerozvrhované předměty

    25 led 21:28

    Myslím,že je škoda, že plno předmětů, které si zapíšeme je v dálkovém studiu vyřešeno pouze seminární prací.
  • Přehršel předmětů

    24 led 10:34

    Výuka na TF je přínosná, vyučující v drtivé většině osobnosti, klima příjemné, ale počet předmětů, které musí student absolvovat je příliš vysoký a tak není možno věnovat se tématům, které si to zaslouží dostatečně intenzivně a student je tak nucen klouzat "po povrchu". Je zřejmé, že počet vyučovaných předmětů se váže k akreditaci, na kterou jsou nabaleny úvazky vyučujících, počty studentů, atp. a že celá koncepce souvisí s ekonomikou a není jednoduché "tento kočár" uřídit. Nicméně se domnívám, že obroda ve výše uvedeném smyslu je žádoucí.